Regulamin strony​

Adam Królik Restrukturyzacje.

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

§ 1
Informacje podstawowe

  1. Niniejszy regulamin to regulamin świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem strony internetowej: akrolik.pl (zwanej dalej „Stroną”).
  2. Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi elektroniczne poprzez Stronę jest: Adam Królik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Adam Królik Kancelaria Radcy Prawnego pod adresem ul. Kuflewska 1/8, 03-554 Warszawa, NIP: 7532376809  (zwany dalej „Usługodawcą”).
  3. Z Usługodawcą możesz skontaktować za pośrednictwem poczty e-mail: kontakt@akrolik.pl
  4. Niniejszy regulamin został przyjęty w dniu 05.04.2023 r.
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.

§ 2
Rodzaje i zakres świadczonych usług

  1. Strona zawiera podstawowe informacje o prowadzonej przez Usługodawcę działalności: kancelarii radcy prawnego i doradcy restrukturyzacyjnego.
  2. Za pośrednictwem Strony Usługodawca świadczy usług płatne i bezpłatne:
    1. subskrypcji newslettera z informacjami handlowymi;
    2. rezerwacji konsultacji online;
  1. Usługi płatne są oznaczone w taki sposób, aby nie było wątpliwości, że skorzystanie z nich łączy się z obowiązkiem zapłaty.

§ 3
Warunki techniczne do korzystania z usług

  1. W celu prawidłowego korzystania ze Strony powinieneś posiadać:
    1. urządzenie (komputer PC, tablet, smartphone) z połączeniem internetowym,
    2. przeglądarkę internetową,
    3. pełną zdolność do czynności prawnych, w celu dokonania rezerwacji konsultacji online,
    4. adres poczty e-mail, w celu dokonania rezerwacji konsultacji online oraz zapisania się na newsletter.
  1. Na Stronie obowiązuje zakaz publikacji treści o charakterze bezprawnym.

§ 4
Newsletter

  1. Usługa w postaci subskrypcji newslettera jest darmowa. Polega ona na wysyłaniu przez Usługodawcę informacji handlowych o usługach świadczonych przez Usługodawcę. Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na przesyłanie przez Usługodawcę informacji handlowych na podany przez Ciebie adres e-mail.
  2. Zrezygnować z newslettera możesz w każdej chwili korzystając z opcji wypisania się zamieszczonej w wiadomości newsletterowej lub kontaktując się z Usługodawcą.

§ 5
Rezerwacje konsultacji online

  1. Rezerwacje konsultacji online:
    1. Skuteczne złożenie rezerwacji konsultacji online wymaga podania danych, określonych w formularzu rezerwacji konsultacji online. Dane powinny być prawdziwe i aktualne.
    2. Rezerwację uważa się za dokonaną: (1) po potwierdzeniu przez Ciebie złożenia rezerwacji z obowiązkiem zapłaty poprzez kliknięcie w przycisk: „Zapłać” pod formularzem rezerwacji konsultacji online; (2) dokonaniu zapłaty (3) i po otrzymaniu przez Ciebie wiadomości e-mail z potwierdzeniem dokonania rezerwacji konsultacji online.
    3. Usługodawca potwierdza dokonanie rezerwacji konsultacji online po zaksięgowaniu Twojej wpłaty. Termin płatności wynosi 2 dni, od dnia kliknięcia przez Ciebie w okienko potwierdzenia rezerwacji konsultacji online.
  1. Dokonywanie płatności:
    1. Usługodawca umożliwia zapłatę za pośrednictwem operatora płatności internetowych – PayU;
    2. Płatność dokonana jest z chwilą zaksięgowania się środków przez system operatora płatności;
  1. Pozostałe informacje:
    1. W przypadku awarii systemu rezerwacji konsultacji online Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany dokonanej rezerwacji konsultacji online albo jej odwołania, za jednoczesnym zwrotem wpłaconych przez Ciebie należności.
    2. Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy rezerwacji konsultacji online, w przypadku nieopłacenia jej w terminie.
    3. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy jest wyłączone na podstawie art. 38 ust. 1 pkt 1) ustawy o prawach konsumenta.

§ 6
Ograniczenie praw konsumenta

W stosunku do usług świadczonych przez Usługodawcę konsumenckie prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.

§ 7
Zgłaszanie i rozpatrywanie reklamacji

  1. Każdej osobie korzystającej ze Strony przysługuje prawo wniesienia reklamacji.
  2. Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia możecie kierować na adres: kontakt@akrolik.pl
  3. Reklamacja powinna zawierać:
    1. Twoje imię oraz adres e-mail,
    2. dokładny opis i powód reklamacji,
    3. Twoje żądania, propozycje i wnioski.
  1. Postępowanie reklamacyjne trwa 14 dni.
  2. Odpowiedzi na reklamację udzielamy drogą mailową.

§ 8
Rozwiązywanie sporów

  1. Akceptując ten regulamin zgadzasz się, że w przypadku zaistnienia sporu spróbujemy go rozwiązać wspólnie i polubownie. Czas na przeprowadzenie negocjacji wynosił będzie 3 miesiące od dnia zgłoszenia roszczeń przeze mnie lub przez Ciebie. Jeśli w zakreślonym okresie nie znajdziemy rozwiązania na zakończenie sporu to swoje roszczenia będziemy mogli złożyć sądowi powszechnemu.
  2. W przypadku świadczenia usług na rzecz konsumenta mającego miejsce zamieszkania w innym kraju niż Polska, umawiamy się, że sprawa zostanie rozpoznana wg prawa polskiego. Porozumienie to nie pozbawia Cię ochrony przyznanej Ci na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy i na mocy prawa.
  3. Wyrażam zgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów. Jeśli chcesz zgłosić przeciwko mnie jakąś sprawę może to zrobić elektronicznie pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL

§ 9
Ochrona danych osobowych

  1. Usługodawca jest administratorem danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO i inne). Informacje o zasadach przetwarzania danych przez Usługodawcę zawarte zostały w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: akrolik.pl/polityka-prywatnosci