Adam Królik Restrukturyzacje.
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
§ 1 Informacje podstawowe
- Niniejszy regulamin to regulamin świadczenia usług elektronicznych za pośrednictwem strony internetowej: akrolik.pl (zwanej dalej „Stroną”).
- Właścicielem i podmiotem świadczącym usługi elektroniczne poprzez Stronę jest: Adam Królik prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Adam Królik Kancelaria Radcy Prawnego pod adresem ul. Kuflewska 1/8, 03-554 Warszawa, NIP: 7532376809 (zwany dalej „Usługodawcą”).
- Z Usługodawcą możesz skontaktować za pośrednictwem poczty e-mail: kontakt@akrolik.pl
- Niniejszy regulamin został przyjęty w dniu 05.04.2023 r.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.
§ 2 Rodzaje i zakres świadczonych usług
- Strona zawiera podstawowe informacje o prowadzonej przez Usługodawcę działalności: kancelarii radcy prawnego i doradcy restrukturyzacyjnego.
- Za pośrednictwem Strony Usługodawca świadczy usług płatne i bezpłatne:
-
- subskrypcji newslettera z informacjami handlowymi;
- rezerwacji konsultacji online;
- Usługi płatne są oznaczone w taki sposób, aby nie było wątpliwości, że skorzystanie z nich łączy się z obowiązkiem zapłaty.
§ 3 Warunki techniczne do korzystania z usług
- W celu prawidłowego korzystania ze Strony powinieneś posiadać:
- urządzenie (komputer PC, tablet, smartphone) z połączeniem internetowym,
- przeglądarkę internetową,
- pełną zdolność do czynności prawnych, w celu dokonania rezerwacji konsultacji online,
- adres poczty e-mail, w celu dokonania rezerwacji konsultacji online oraz zapisania się na newsletter.
- Na Stronie obowiązuje zakaz publikacji treści o charakterze bezprawnym.
§ 4 Newsletter
- Usługa w postaci subskrypcji newslettera jest darmowa. Polega ona na wysyłaniu przez Usługodawcę informacji handlowych o usługach świadczonych przez Usługodawcę. Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na przesyłanie przez Usługodawcę informacji handlowych na podany przez Ciebie adres e-mail.
- Zrezygnować z newslettera możesz w każdej chwili korzystając z opcji wypisania się zamieszczonej w wiadomości newsletterowej lub kontaktując się z Usługodawcą.
§ 5 Rezerwacje konsultacji online
- Rezerwacje konsultacji online:
-
- Skuteczne złożenie rezerwacji konsultacji online wymaga podania danych, określonych w formularzu rezerwacji konsultacji online. Dane powinny być prawdziwe i aktualne.
- Rezerwację uważa się za dokonaną: (1) po potwierdzeniu przez Ciebie złożenia rezerwacji z obowiązkiem zapłaty poprzez kliknięcie w przycisk: „Zapłać” pod formularzem rezerwacji konsultacji online; (2) dokonaniu zapłaty (3) i po otrzymaniu przez Ciebie wiadomości e-mail z potwierdzeniem dokonania rezerwacji konsultacji online.
- Usługodawca potwierdza dokonanie rezerwacji konsultacji online po zaksięgowaniu Twojej wpłaty. Termin płatności wynosi 2 dni, od dnia kliknięcia przez Ciebie w okienko potwierdzenia rezerwacji konsultacji online.
- Dokonywanie płatności:
-
- Usługodawca umożliwia zapłatę za pośrednictwem operatora płatności internetowych – PayU;
- Płatność dokonana jest z chwilą zaksięgowania się środków przez system operatora płatności;
- Pozostałe informacje:
-
- W przypadku awarii systemu rezerwacji konsultacji online Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany dokonanej rezerwacji konsultacji online albo jej odwołania, za jednoczesnym zwrotem wpłaconych przez Ciebie należności.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo odmowy rezerwacji konsultacji online, w przypadku nieopłacenia jej w terminie.
- Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy jest wyłączone na podstawie art. 38 ust. 1 pkt 1) ustawy o prawach konsumenta.
§ 6
Ograniczenie praw konsumenta
W stosunku do usług świadczonych przez Usługodawcę konsumenckie prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje.
§ 7
Zgłaszanie i rozpatrywanie reklamacji
- Każdej osobie korzystającej ze Strony przysługuje prawo wniesienia reklamacji.
- Wszystkie reklamacje, uwagi i zastrzeżenia możecie kierować na adres: kontakt@akrolik.pl
- Reklamacja powinna zawierać:
- Twoje imię oraz adres e-mail,
- dokładny opis i powód reklamacji,
- Twoje żądania, propozycje i wnioski.
- Postępowanie reklamacyjne trwa 14 dni.
- Odpowiedzi na reklamację udzielamy drogą mailową.
§ 8
Rozwiązywanie sporów
- Akceptując ten regulamin zgadzasz się, że w przypadku zaistnienia sporu spróbujemy go rozwiązać wspólnie i polubownie. Czas na przeprowadzenie negocjacji wynosił będzie 3 miesiące od dnia zgłoszenia roszczeń przeze mnie lub przez Ciebie. Jeśli w zakreślonym okresie nie znajdziemy rozwiązania na zakończenie sporu to swoje roszczenia będziemy mogli złożyć sądowi powszechnemu.
- W przypadku świadczenia usług na rzecz konsumenta mającego miejsce zamieszkania w innym kraju niż Polska, umawiamy się, że sprawa zostanie rozpoznana wg prawa polskiego. Porozumienie to nie pozbawia Cię ochrony przyznanej Ci na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy i na mocy prawa.
- Wyrażam zgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów. Jeśli chcesz zgłosić przeciwko mnie jakąś sprawę może to zrobić elektronicznie pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
§ 9
Ochrona danych osobowych
- Usługodawca jest administratorem danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych (RODO i inne). Informacje o zasadach przetwarzania danych przez Usługodawcę zawarte zostały w Polityce prywatności dostępnej pod adresem: akrolik.pl/polityka-prywatnosci